Jak chcesz, żeby widzieli cię inni? Z jak najlepszej strony – to oczywiste – strony internetowej.

Strona internetowa to wizytówka firmy, marki, którą tworzy się latami. Powinna pokazywać wszystko to, co czyni ją wyjątkową i wartościową. Każda strona jest inna, bo moi klienci są niepowtarzalni. Zaangażowanie i indywidualne podejście pozwala mi zrozumieć ich potrzeby.

Dzięki temu:

  • tworzę niepowtarzalne projekty stron www
  • Ostateczna wersja to wypadkowa wielu elementów. Te techniczne, bardzo ważne, czynią
  • stronę stabilną, responsywną i funkcjonalną.
  • Wzbogacam je o ciekawą i przejrzystą oprawę wizualną, która buduje niepowtarzalny charakter i pozytywny wizerunek firmy.
  • Dbam o UX i UI na stronie, niezbędne, żeby użytkownik z łatwością się po niej poruszał.
  • Optymalizuję ją (sprawdź, co to dokładnie oznacza), żeby miała dobry start w przyszłość.

Jakie strony tworzę i którą z nich powinieneś wybrać dla siebie?

Każda ze stron w pewien sposób pełni rolę wizytówki. Jej zadaniem jest przedstawienie firmy i oferty. Wbrew pozorom celem strony internetowej jest nie tylko sprzedaż. Tak naprawdę dzięki niej konsument ma szansę poznać i zaufać marce, którą tworzysz. Zostać na dłużej. Stać się klientem wielokrotnym, który będzie jednocześnie jej ambasadorem, samoistnym przedstawicielem handlowym. Towary i usługi sprawdzone i polecane przez innych mają znacznie większa wartość w oczach klientów. Wiesz, kim oni są? Doskonale, dzięki temu jeszcze bardziej dopasujemy projekt strony do ich potrzeb. Zadbamy o to, by użytkownik skorzystał z oferty, wracał oraz polecał Cię innym. Sprawdź, który rodzaj strony sprawdzi się najlepiej w Twoim przypadku?

Blogi

Dla hobbystów i pasjonatów, ale nie tylko. To świetny sposób, żeby zacząć od bloga, zbudować swój wizerunek i udowodnić doświadczenie, a potem rozbudować stronę o dodatkowe zakładki.

One Page

Długa strona, po której klient porusza się skrolując ją w górę i w dół. Dla ułatwienia nawigacji w różnych punktach zawiera odnośniki do najistotniejszych elementów takich jak kontakt czy oferta. W późniejszym czasie można ją rozbudować o kolejne podstrony.

Landing Page

Strona, na której oferta skupiona jest na jednym konkretnym celu. Mogą to być zapisy, sprzedaż, zapowiedź wydarzenia. Ma być konkretna, zwracająca uwagę, czytelna, responsywna i szybko się ładować.

Multi page

Rozbudowana witryna z wieloma podstronami i zakładkami. Bardzo dobrze się pozycjonuje, ponieważ Google automatycznie indeksuje ją jako zawierającą więcej przydatnych treści.

Stawiam na najpopularniejszy CMS tak jak miliony ludzi na całym świecie. Poznaj zalety WordPressa

Swoje projekty tworzę w oparciu o najpopularniejszy system CMS, jakim jest WordPress. Żeby stale dbać o bezpieczeństwo witryn, system ten jest stale aktualizowany. Udostępniane są coraz nowsze rozszerzenia i wtyczki, które usprawniają działania na stronie.

Nie musisz obawiać się panelu, którym będziesz obsługiwał i uatrakcyjniał gotową już stronę w przyszłości. WordPress rozwija się w takim kierunku, by maksymalnie uprościć i jednocześnie tworzyć coraz więcej przydatnych funkcji.

Odpowiednio skonfigurowany przeze mnie na etapie projektowania i stale aktualizowany w przyszłości, będzie odpowiednią bazą dla Twojej witryny.